Politica de retur și schimb – Prăvălia cu Licori
HORECA BAUTURI SRL
CUI: RO33639834
Adresa: Str. Nicolae Labiș nr. 1, bloc 3, sc. B, et. 5, ap. 55, Brașov
Contact comenzi online:
[email protected]
0748 335 555
Retur și schimb produse
La Prăvălia cu Licori, ne dorim ca fiecare comandă să fie pe placul tău. În cazul în care ceva nu este în regulă, poți returna sau schimba produsele comandate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, fără a fi nevoie să ne oferi un motiv.
Dacă ai comandat mai multe produse, poți returna doar o parte din ele, iar noi îți vom rambursa contravaloarea acelora, conform condițiilor de mai jos.
Condiții de returnare:
Pentru ca un retur să fie acceptat, trebuie respectate următoarele:
-
Produsele să fie returnate în starea în care au fost primite – în ambalajul original, cu etichetele intacte și cu toate documentele primite în colet;
-
Dacă este cazul, produsele trebuie să includă și accesoriile sau cadourile oferite;
-
Produsele nu trebuie să prezinte urme de uzură sau deteriorare;
-
Returul trebuie realizat în termenul legal de 14 zile sau în cel agreat cu noi;
-
Returul nu este acceptat dacă produsul este deteriorat, desigilat (în cazul băuturilor) sau nu respectă condițiile de mai sus.
Produsele sunt verificate video la recepționare, pentru transparență maximă în procesarea retururilor.
Cum returnezi:
-
Trimite un e-mail la [email protected] sau completează formularul de retur (dacă este disponibil).
-
Menționează opțiunea dorită:
-
Schimb cu același produs
-
Schimb cu un alt produs
-
Restituirea banilor
-
-
După aprobare, vei primi toate instrucțiunile necesare.
-
Pregătește coletul și predă-l curierului.
📌 Important: Nu acceptăm colete cu plată ramburs!
Rambursare:
După ce returul este procesat și aprobat, îți vom restitui contravaloarea produsului în maximum 14 zile prin:
-
Transfer bancar
-
Rambursare pe card (pentru comenzile achitate online cu cardul)
Schimb de produse:
Schimbul urmează aceiași pași ca un retur, cu mențiunea că în formular vei bifa opțiunea dorită:
-
Schimb cu un produs similar
-
Schimb cu un produs diferit
Dacă noul produs are un preț mai mic, îți vom returna diferența. Dacă este mai scump, vei achita diferența înainte de expediere.
Costuri de retur:
Costurile de transport pentru retur sau schimb sunt suportate de client. În cazul în care produsul dorit la schimb are un preț mai mic decât produsul returnat, dar diferența nu acoperă taxele de transport, schimbul se va face doar dacă clientul acceptă să achite diferența.
📦 Produsele trebuie ambalate corespunzător – nu acceptăm colete deteriorate sau ambalate necorespunzător.
Atenție:
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate – fără deteriorări, defecte sau urme de uzură (cu excepția cazului în care acestea au fost semnalate la primire).
Dacă ai nevoie de ajutor, suntem aici! Scrie-ne la [email protected] sau sună-ne la 0748 335 555.